Reklamační řád kadeřnictví


Tento reklamační řád (dále jen "řád") upravuje podmínky pro reklamaci služeb poskytovaných naším kadeřnictvím. Cílem tohoto řádu je zajistit kvalitní služby a spokojenost našich zákazníků.

1. Uvodní ustanovení:

1.1. Tento reklamační řád se vztahuje na všechny služby poskytované naším kadeřnictvím

1.2. Tento reklamační řád je platný pro všechny zákazníky, kteří využijí naše služby

2. Reklamace služeb:

2.1. Zákazník má právo reklamovat službu, pokud výsledný efekt neodpovídá dohodnutému výstupu nebo došlo k technické chybě při provedení služby ( např. špatně ostříhané vlasy, nesprávně zvolený odstín barvy) tuto reklamaci je nutné řešit ihned na místě.

2.2. Pokud došlo k technické chybě je reklamace možná pouze do 12 hodin od poskytnutí služby. Reklamace není možná v případě, kdy klient nedodrží pokyny kadeřnice o následné péči, či si sám bez vědomí kadeřnice jakkoli svůj účes vylepší domácí péčí.( přestříhá vlasy, přebarví na jiný odstín, po trvalé preparaci zajde do sauny nebo bazén atd.)

2.3. Při reklamaci je zákazník povinen předložit doklad o poskytnutí služby( účtenka nebo jiný doklad).

2.4. Nelze reklamovat službu na kterou byl zákazník upozorněn kadeřnicí, že není vhodná z různých důvodů( špatná kvalita vlasů, nevhodný střih, atd) a přesto na ní zákazník trvá nelze tuto službu reklamovat.

3. Postup při reklamaci:

3.1 Reklamaci je nutné uplatnit osobně nebo prostřednictvím telefonu, emailem.

3.2 V reklamaci je nutné popsat konkrétní důvod nespokojenosti, připojit fotografie ( pokud je to možné) které ukazují problém.

3.3 Po obdržení reklamace se zákazníkovi ozveme do 3 pracovních dnů, aby se dohodli na řešení.

4. Možnosti vyřízení reklamace:

4.1 V případě oprávněné reklamace nabízíme:

- opravu nebo úpravu poskytované služby

- vrácení části ceny služby v případě, žeb oprava není možná nebo není v souladu zákazníka

4.2 Pokud reklamace není uznána za oprávněnou zákazník bude informovám o důvodech zamítnutí reklamace.

5. Vyloučení odpovědnosti:

5.1 reklamace nebude uznána v případě, že došlo k nespokojenosti zákazníka z důvodu nevhodné volby služby( např. nevhodné barvení při alergii) nebo pokud nebyly dodrženy doporučené pokyny pro údržbu účesu či barvy.

5.2 Reklamace také nebude uznána v případě poškození způsobeného vnějšími vlivy ( např. neúmyslné poškození vlasů po návštěvě kadeřnictví)

6. Závěrečné ustanovení:

6.1 Tento reklamační řád je platný a účinný od 1.1.2025

6.2 Kadeřnictví si vyhrazuje právo na změny tohoto řádu. Zákazník bude o změnách informován prostřednictvím webových stránek nebo na provozovně.