Reklamační řád kosmetiky a permanentního make-upu


Tento reklamační řád (dále jen "řád") upravuje podmínky pro reklamaci služeb poskytovaných v našem kosmetickém salonu. Cílem tohoto řádu je zajistit kvalitní služby a spokojenost našich zákazníků.

Reklamační řád kosmetiky a permanentního make-upu. 1. Uvodní ustanovení:

1.1. Tento reklamační řád se vztahuje na všechny služby poskytované v našem kosmetickém salonu

1.2. Tento reklamační řád je platný pro všechny zákazníky, kteří využijí naše služby

2. Reklamace služeb:

2.1. Zákazník má právo reklamovat službu, pokud výsledný efekt neodpovídá dohodnutému výstupu nebo došlo k technické chybě při provedení služby ( např. špatně upravené obočí, špatně zvolený odstín barvy na obočí, ) tuto reklamaci je nutné řešit ihned na místě.

2.2. Pokud došlo k technické chybě je reklamace možná pouze do 12 hodin od poskytnutí služby. Reklamace není možná v případě, kdy klient nedodrží pokyny kosmetičky či pmu artistky o následné péči, či si sám bez vědomí kosmetičky nebo pmu artistky, použije svou domácí péči, nebo nebude dodržovat pokyny, které mu byli vysvětleny popřípadě předány v písemné formě (nedodrží vynechání sauny, nepoužije po pmu krém, který dostal od artistky, použije vlastní, nevyvaruje se vlivům, na které byl upozorněn atd.)

2.3. Při reklamaci je zákazník povinen předložit doklad o poskytnutí služby( účtenka nebo jiný doklad).

2.4. Nelze reklamovat službu na kterou byl zákazník upozorněn kosmetičkou či pmu artistkou, že není vhodná z různých důvodů( špatná kvalita pleti, nevhodný tvar, nevhodně zvolený odstín barvy atd.) a přesto na ní zákazník trvá, nelze tuto službu reklamovat.

3. Postup při reklamaci:

3.1 Reklamaci je nutné uplatnit osobně nebo prostřednictvím telefonu, emailem.

3.2 V reklamaci je nutné popsat konkrétní důvod nespokojenosti, připojit fotografie ( pokud je to možné) které ukazují problém.

3.3 Po obdržení reklamace se zákazníkovi ozveme do 3 pracovních dnů, aby se dohodli na řešení.

4. Možnosti vyřízení reklamace:

4.1 V případě oprávněné reklamace nabízíme:

- opravu nebo úpravu poskytované služby

- vrácení části ceny služby v případě, že by oprava není možná nebo není v souladu zákazníka

4.2 Pokud reklamace není uznána za oprávněnou zákazník bude informován o důvodech zamítnutí reklamace.

5. Vyloučení odpovědnosti:

5.1 Reklamace nebude uznána v případě, že došlo k nespokojenosti zákazníka z důvodu nevhodné volby služby( např. nevhodný tvar obočí, zatajená alergie, ) nebo pokud nebyly dodrženy doporučené pokyny pro údržbu.

5.2 Reklamace také nebude uznána v případě poškození způsobeného vnějšími vlivy (např. neúmyslné poškození po návštěvě kosmetiky, pmu, nedodržení pokynů)

5.3 Reklamace u pmu je možná pouze v případě kdy jde o špatně zvolený tvar obočí na který by klientka nebyla upozorněna bez předchozího odsouhlasení. Nelze reklamovat alergickou reakci, dále nelze reklamovat neujmutí barvy z důvodu fyziologických procesů kůže.

5.4 Reklamace se dále nevztahuje na kosmetické služby, kdy klient žádá službu i přesto, že, byl kosmetičkou upozorněn na rizika či účinnost nebo neúčinnost této procedury.

6. Závěrečné ustanovení:

6.1 Tento reklamační řád je platný a účinný od 1.1.2025

6.2 Kosmetický salon si vyhrazuje právo na změny tohoto řádu. Zákazník bude o změnách informován prostřednictvím webových stránek nebo na provozovně.